8 kísérleti jógaóra története a börtönben

Fegyenc jóga projekt

Fegyenc jóga projekt

Nyári szünet

2016. július 16. - Panni Bakonyi

Nyári szünet a fegyencjógánál, ősszel folyt. köv.
Tegnap nosztaligáztam a TEDx videóval a kezdetekről, majd összeraktam egy füzetnyi gyakorlatot a srácoknak, kinyomtatva, magyarázva, ma pedig megtartottuk a szünet előtti utolsó óránkat. Jó hangulatban, a végén picit beszélgetve. Kaptam tőlük a kettlebelles minyont, mert tudják, hogy szeretek bellel edzeni
Köszönöm a Ti majd' egy éves odafigyeléseteket, támogatásotokat is. Ez az első "valami" az életemben amit csináltam, mármint ami tényleg VALAMI Nagyon boldog és hálás vagyok, hogy részese lehetek. Azért voltam csöndben az utóbbi időben, mert jobban esett csak szépen dolgozni, ezen is meg egyéb szuperprojekteken, mint nagydobra verni. Tudjátok, csak csendben teszem a dolgom, és ‪#‎mindenjó‬ Csodás nyarat nektek, sok ötlettel, talán már egy könyvvel és a folytatással jelentkezem ősszel. És köszönöm még egyszer! panni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencjoga.blog.hu/api/trackback/id/tr208892778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása