8 kísérleti jógaóra története a börtönben

Fegyenc jóga projekt

Fegyenc jóga projekt

Fegyenc-száj

2015. augusztus 16. - Panni Bakonyi

Folyamatosan frissülő menüpont az aranyköpésekről. Kéne bent jegyzetelnem, mert így a fele elveszik. Na de nem baj, mert nem ez a lényeg, de azért sok a vicces szituáció kint és bent is a témával kapcsolatban. Íme :)

Szemtelen kérdés:
- Tanárnő, lehet egy szemtelen kérdésem?
- Hát nézze, ha lehetne én ezt most kihagynám, oké?
- De csak azt szerettem volna, hogy megtippelhetem-e, hogy hány éves a Tanárnő.
- Nosza, ez nem szemtelen, hajrá!
- Szerintem 28.
- Bingó!
- Komolyan?
- Teljesen komolyan!
- Hmm.. egy 28 éves gyönyörű nő. Nem is nő. Egy hölgy. Áh, nem. Egy igazi hercegkisasszony!! :)))

Nem vagyok az anyja
- Te, de ezek nem jó emberek. Anyagyilkosok is például. Nem félsz?
- Mégis mitől?! Nem vagyok egyiknek sem az anyja...

Hány húzódzkodást tud csinálni Chuck Norris? Az összeset..
- Nézze Tanárnő, akármennyit tudok húzódzkodni!
- Hát ez pompás, de mi lenne ha helyesen csinálná?
- Helyesen csinálom!
- Na, akkor has feszít, lapocka aktivál, azaz, vállat így tartsa.. (csinál egyet, erölködve)
- Hm, ez így más.. Nyert Tanárnő. Kaphatok erre gyakorlatokat?

Hogy fogom kibírni?
- Mikor lesz a következő óra?
- Két hét múlva. Addig gyakorolják amiket beszéltünk.
- Az nem lehet. Hogy fogom kibírni, hogy két hétig nem láthatom?
- Nézze.. Huszonpár évig kibírta, hogy nem is ismert, ez a két hét már semmiség.
- Jójó, de én eddig Önre vártam... :))

Vállszélesség
- Oké, következő feladat. Négykézláb állás, térdek csípő-szélességben, karok, kezek pontosan a váll alatt.
(röhögnek, hogy négykézláb kell állni, hangsúlyozom a vállszélességet, figyeljenek rá, majd..)
- Remek, nézzenek le a karjukra, és forgassák előre a könyökhajlatot és akkor a váll.. na álljunk meg egy pillanatra. Van egy rossz hírem. Rettentően túlértékelik a vállszélességüket! Csak őszintén uraim, ha kérhetem! (konkrétan kb másfél méter szélességben volt sokuknak keze:))

Barbie baba
- Egyáltalán honnan jött ez az egész neked?
- Hát, képzelheted, hogy nem azzal játszottam gyerekként, hogy börtönbe zárom a babáimat...

Szabadság
- Szokott ránk gondolni?
- Igen, nagyon sokat.
- Akkor is amikor a tetőn tart órát?
- ...
- Gondoljon ránk akkor.
- Miért? Úgy könnyebb itt?
- Az szabadság. Úgy könnyebb.
 

Szépség
- Valami baj van?
- Á, semmi csak fáradt vagyok, azt láthatja rajtam. Legközelebb majd sminkelek, hogy ne vegyék észre, jó?
- Nem szabad! A szép nő smink nélkül, természetesen szép. Maga pedig nem egyszerűen szép, hanem gyönyörű!

A blogon megtalálható minden szöveg a szerző, Bakonyi Panni tulajdona. A szerző írásbeli hozzájárulása nélkül részben vagy egészben felhasználni tilos.

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencjoga.blog.hu/api/trackback/id/tr767708402
süti beállítások módosítása